nära.


Igår var de prick en vecka kvar och magen hänger och putar!!


Igår var vi på stan med Nina, Lovis och Mia. Shoppade lite grejjer till Natalie.
En gul hellokitty tunika på lindex, en rosa tunn kofta och tunna prasselbyxor i beiget från HM och en söt sjal på kapphal. Sen hittade jag ett par tre-kvarts byxor på vero moda som jag kan ha nu och hela sommaren.. :D Så en väldigt lyckad shopping.

Efter stan så kom min bror hit och käkade med oss samt klippte sig nu innan sommaren. Alltid lika trevligt att ha han här. Jag lade ut två grejjer på blocket i måndags som hämtades igår. En mattställning och min förra trasiga cykel.. Så blev lite rikare nu. Blev inspirerad och ska nog lägga ut vår tyg soffa också.

Idag är de onsdag och veckan springer bara iväg... Ska vara hemma idag och vila mig och kanske städa upp lite här hemma i huset.
Maria "Nobban" och Erik, har du fått en så söt plutt som heter Freja. :) Tusen kramar och grattis till dom!!!

Avslutar bloggskrivandet med nån bild.

Coolingen som dansar för fullt, vad ska de bli av dig när du blir stor? :))
Kanske en lite arbetande snickare eller dansare... Hiihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0