Uppdatering.

Oj då, tog ett tag tills de kom en uppdatering. Jag började jobba i måndags igen och de har varit jobb sen hem och äta samt somna tidigt varje kväll. Har varit riktigt slut efter alla jobbpass. Men har varit sjukt roligt att jobba med alla underbara kollegor. :D I torsdags ringde de från dagis och Natalie hade blivit dålig. Så de var bara att hoppa in i bilen och hämta stumpan som hade kräkts när vi kom fram. Stackars liten såg helt förstörd ut och när hon såg oss blev hon jätteledsen. Så de var bara att åka hem och bädda ner henne. (bäddade ner mig själv också för att jag var så sjukt trött efter jobbveckan och låg och vilade med henne hela kvällen. Från halv åtta sov både jag och Natalie och Danne som jobbar och står i kom nog hem vid den tiden.

Sen har jag sovit så fort Nattis sovit. Skönt! De behövde jag. Natalie är fortfarande sjuk, och man börjar klättra på väggarna när solen lyser ute. Febern har inte gett sig så vi får se hur denna dag blir...

I helgen har vi varit hemma och sett barntv för de mesta igår pysslade hon lite mellan febertopparna. Så vi byggde pärlplattor och gjorde halsband. Hon älskar verkligen de, hon blir sjukt koncentrerad SÖTNOSEN! :D

Är i vecka 30 ( 29+4)
De är ju inte klokt vad tiden gått fort och om 10v kommer kanske det en bebis. Var på MVC i onsdags och då kände hon på magen och nu ligger bebisen med huvudet neråt. Han/hon blev dock irriterad som tusan när hon skulle känna var han var så hjärtljudet steg till 150 slag /min. :P Sen kickade han som tusan också länge efter det. SF-måttet var på 28 och jag hade väl gått upp nu 6,5kg.
Nu blir besöken tätare och jag ska dit varannan vecka. Känns kul och lite mer verkligt för varje gång. Har dock inte fått beslutet när jag bad om omprövning på min havandeskapspenning. Ångestframkallade de kan vara med f-kassan..... Suck.

Idag tror jag min mamma och mormor kommer. Dom är så Nattis sjuk... så dom kan inte hålla sig längre. Min mormor har inte sett Natalie på länge och ville så gärna träffa hon när hon kommit på besök till Luleå. Blir skönt för mig med lite sällskap i eftermiddag. Har inte sett folk på länge nu.. :P Vet inte om jag kan åka på jobb imorn heller om inte damen nu tänkt bli frisk...

Fattar inte??! De är så orättvist att karlar kan somna var som helst. Nu fick Danne somna om i soffan medans jag ligger här. Jag känner hur trött och seg jag är men klarar inte av att sova bara. Har fortfarande svårt att sova på morgonen. Vaknar ofta vid fyra tiden och vänder och vrider mig till Natalie vaknar. :( Och de tar ju på krafterna så jag ofta får sova på dagen eller somna tidigt på kvällen. De är väl så de är... Snart får vi börja vara ute i de underbara vårvädret och då kanske man sover bättre sen.  Och i slutet av maj blir de väl inge sova mer för någon av oss. Undra hur de kommer funka med två barn...? Undra om vi får en lika morgonpigg lärka som Natalie? 

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka piggna till. Frukost står också på schemat!
Hoppas på sol hela veckan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0