stiligt

Stiligt värre har Nina gjort min blogg. Var grymt less på alla dessa stilmallar man får välja mellan och när man inte kan själv så är de tur att man har fina vänner! :D
TACK NINA!

Jaa, äntligen har man slutat spy. Vilken hemsk magsjuka! Tror de kändes snäppet värre bara för att man har BIG-bauta magen också. Men nu är jag pigg som tusan och höll mig vaken till halv elva igår. OTROLIGT! Annars har handling och städning varit på schemat i veckan vilket vi lyckats med. Tyvärr så har vi haft lite otur också, höger kylskåp ville inte funka mer, tvättmaskinen slutade funka, kylan kröp in i huset, magsjukan anlände, en tvårig har trotsat oss.. Ja alla dessa faktorer gjorde veckan lite tyngre. Men som tur är har man en händig karl som lyckades att fixa tvättmaskinen igår och idag är de bara 10 minus ute. :D Allt löser sig med sinom tid. 2-års trottset vette tusan vad man ska göra med.. Hon gör ALLT hon vill och allt hon kan. Hon gör sånt hon vet att hon abslout inte får och osv. TIPS? Försöker sätta rimliga gränser hela tiden men de är inte roligt att få bråka så mycket hela tiden. Man får nästan dåligt samvete om man säger till henne hela tiden. Känns som att jag förbjuder allt... men jag vet innerst inne att HON VET att hon egentligen inte får. Så jaa.. svår gåta för oss att lösa?

Idag har jag lämnat Natalie på dagis för de är mer förberedelser inför kalas imorn. :D Mamma kommer och hjälper till också. Ska bli roligt med en heldag med henne.

Några fina bilder mamma skickade till mig på sötungen!


        


Kommentarer
Postat av: Maria

Den blev jättefin bloggen! Kul att du piggnat till från sjukan! Trevlig helg! kram!

2011-02-25 @ 15:04:37
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-25 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0