magsjuk

... Nu när man äntligen skulle tillbaka till jobbet så blir jag magsjuk. :( De var inte de roligaste när de känns som om magen ska vändas ut o in. Bebisen kickar och jag mår dåligt, ingen bra kombination. Fick ligga på toaletten mer eller mindre igår till halv åtta. De känns bättre idag men försöker få i mig någon mat så bebisen också har lite att ta av.

VECKA 29
Ja de stämmer nog. Känns bara overkligt. Barnet väger ca 1,5kg nu och sparkar för fullt i magen. :) Mysigt att känna sånna starka sparkar och nästa vecka har jag tid på MVC så vi får lyssna på hjärtljudet igen. Idag skulle barnmorskan ringa ang proverna ingen kontaktat mig om. Hoppas bara att allt var bra..

Den här senaste tiden har Danne 30 års-kalas stått på schemat. Darling blir ju 30 till helgen. Ska bli kul, hoppas bara jag hinner bli bättre och ingen i familjen blir sjuk..
Så handlning, bakning, och bokning av allt möjligt... för att inte glömma presenten. Ojoj, mycket att tänka på men snart har vi avverkat kalaset. :)

erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0