IKEA??

Jag vill på Ikea... någon som vill haka på?
Är så sugen på en liten tripp och shoppa lös....



Idag har jag och Älsk ♥ hockeykväll...Heja Luleå! Vinna eller försvinna??!
Jordnötter & vatten. Mums! Har inte käkat de på hundra år.

Svärmor var här idag... hon har skaffat mig extrajobb. Ska vara vikarie om Sara blir sjuk och ingen annan kan vara med henne. KUL!! Men idag har jag känt mig lite krasslig, tur att vi inte åkte någonstans idag. Men är piggare nu hoppas de håller i sig tills imorn för då ska vi till Pernilla & Tony (har inte sett Eddie & Tuva på LÄNGE). Vi passar nog på att fylla på kylskåpet, hämta ut mitt nya körkort och göra något ärende.

RING RING om du är sugen på Ikea... annars lurar jag med mamma dit. Hiihii!

CIAO, andra perioden börjar och nötterna väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0