Lillhjärtat 3 månader. 20090203

Igår var hennes 3-månaders dag, en skräckupplevelse om ni frågar Natalie. De var dags för 3mån vaccinet och OJ vad hon inte gillade de. De är två sprutor dom ska ta, den andra sprutan svider lite så sköterskan sa att vi tar den som inte svider nu först, den brukar barnet inte bry sig om. Dom känner inte de lilla sticket. Jo just de!!! Aldrig sett lillhjärtat så röd i ansiktet...gallskrek!!! Och den andra sprutan var ju inte bättre...Nålen var ju typ 5cm lång. helt sjukt ont måste de göra. OJ OJ jobbig dag för oss båda.

Anna Natalie Lovisa Nilsson, klöser sig själv hela tiden därav alla små rispor. Men glad och lycklig i alla fall...


Idag kan jag inte sova... ont (typ mensvärk, men tror jag har ägglossning) Hatar denna smärta. Jag blev av med den under gravidteten och nu är den "back in businss". ajaj

Idag ska jag in till stan med Anki & Liam sen ska vi på babysång. Får se hur de går för oss??!
Först en prommis med Tyra och sen rulla mot stan. Måste byta en body, hon växer så de knakar hela tiden. Nu kan hon ha stl. 68.

En liten uppdatering för nu vaknar hon också... =D CIAO CIAO

PS. Tror jag har blivit allergisk mot något, måste lista ut vad. De börjar ibland klia i händer, armar och på ryggen. Kanske måste gå och göra ett sånt pricktest. DS. 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja de skulle man ju kunna göra. Har inte ens tänkt på de..hahaaa

2009-02-04 @ 22:13:57
URL: http://www.metrobloggen.se/camomilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0