Håll koll på min träning nu ALLA!

Jaha då vart de länge mellan bloggningarna.
Jag skyller på solen... man vill ju bara vara ute hela dagarna nu.

I veckan har jag tatt mig och simmat i tisdags med annika... vi simma typ 40 min men glömde räkna längderna. Vi surrade konstant istället.
Torsdag & Fredag har jag tagit mig ut och prommat 5km. Jag är så less att jag inte är motiverad att få bort mina sista mammakilon men nu JÄVLAR! Håll koll på mig och säg ajjja bajja när jag inte sköter mig. =P

Idag ska Annika, Seb & Liam komma och grilla med oss. Vi ska för första gången grilla på kolgrillen för i år. Mums vad gott de ska bli. =D
Mysigt att vi äntligen kan ses allihopa nu när Seb är hemma igen. =D

Nattis växer och växer, hon är ca 65cm lång väger ca 7500g. Nu har jag bytt till välling... Både hon & jag mår tusen gånger bättre. Ersättningen är ett enda blask!!! Nu sover gumsan från 19.00-20.00 till 6.00-07.00 och äter endast lite välling vid halv fem. Guuuu vad utvilad jag känner mig nu. Jag slipper springa upp och göra välling hela tiden. =D Tutten hoppar ut ibland... så då hoppar jag upp och stoppar i den igen... men annars får hela familjen sova ut.
Igår kom Faffa med en gåstol till gumsan! =) HON ÄLSKAR DEN. Trotts att bara tårna når ner så åker hon race med denna hemma nu. =D Såå söt hon är. Allt är så lätt nu med henne.... hon sover, äter och är en sprallig glad skit som vet vad hon vill. Är de något som är galet då hör man de direkt.

De var väl de!! Uppdatering iaf.
Kramisss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0