snart fredag..

Bakningen blev av och vi fick oss massa gotta! Schackrutor, hallongrottor, kokostoppar, toscakaka och snoddaskaka. Nu ska de väl finnas kvar lite då bebisen kommer.

Vaknade med Danne imorse, när jag inte kunde somna om så gick jag upp. Nu har jag varit ut med hunden, städat till i köket, bytt i sängen och slagit på en tvättmaskin. Grym jag känner mig, =D

Nu tycker jag veckorna glider på lite. Nu när de är fredag imorn känner jag mig riktigt glad. Jag och Danne ska nog fixa här på gården i helgen. De är mycket att stå i innan snön nu kommer.

Är super hungrig nu..... ska käka goda mackor och fil tror jag. Annika kommer så jag plockar nog fram lite av mitt hembakta fika.
Ha en skön dag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

jag var också uppe med tuppen idag, kanske beror på vädret? :)

2008-09-18 @ 08:21:02
URL: http://girls.blogg.se/bebbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0