vilken jobbig natt..

Igår höll jag igång som bara den! Dammsög, skurade, tvättade (igen), målade, plockade, donade, städade en garderob, vek tvätt, bytte gardiner mm... Men i slutet av dagen efter middagen fick jag nog min första förvärk tror jag. Jag stod böjd neråt och kunde inte röra mig de höll i sig i kanske en minut... AJ! Och värre ska de bli. Efter detta så hade jag molande mensvärk hela kvällen... hade svårt att somna pga. värken och i natt kl 02.30 vaknade jag och jag har inte kunnat somna om.... suck. Ska lägga mig och läsa en stund nu och se om jag kan ta en tupplur för de känns lite bättre.

IDAG PRICK EN MÅNAD!

I vecka 36 är medelkroppslängden 48 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2800 gr. Huvudets omkrets är 33.5 cm. Alla inre organ är färdigbildade. Barnet gör sig färdigt att födas när som helst. Underhudsfettet tilltar snabbt i mängd, kinderna är runda och det skrynkliga utseendet är försvunnet.

Får snart besök av Vera (och kanske Sirre skulle dyka upp) så ska vila lite nu...

Är så glad att de är fredag och helg med Darling nu!!!! Du är mitt allt baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0