uppdatering..

Söndagen var Danne lite bakis men fick upp honom tillslut. Vi var tvungen att fixa volvon så jag hade något att köra med i veckan.. =P De var de vi gjorde under dagen. Fick väldigt mycket sammandragningar så var tvungen gå och vila... eftermiddagen hamnade vi trötta framför tv:n. Vi somnade nog före halv elva också...
Dannes pappa var hos oss i helgen och fixade med kakel. Nu är hela tvättstugan klar samt över halva toaletten. JIPPI! De hämder något. (golvet lägger vi stst)

Nu är de måndag igen och jag ska in på jobb och fixa några papper... göra lite ärenden på stan och möta upp vera. Sen i eftermiddag ska jag & Danne åka och titta på de lilla underbara livet Liam... (De kommer kanske bli två Liam om min lilla också har tänkt komma) Ska blir superskoj att kolla in den lilla parveln som varit i Annikas mage.... Tänk att om 4v kanske jag också har en liten... =D

Namnen har ju varit klara sen länge tillbaka... de var nästan de första vi kom på... grabben blir Liam och tjejen Natalie ( kanske med h )
om de nu inte kommer någon helt annan? =P man kan aldrig veta..

nu måste jag verkligen kila. ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0