Skickade vera på förlossning

Idag när jag kom och skulle plocka upp Vera i stan så gick inte riktigt planen som den skulle. Hennes värkarbete var igång när jag kom! SÅÅ KUL!! =D
Vi satt och prata mellan värkarna men dom blev som bara tätare så tillslut ringde hon in till förlossningen och de var dags att åka in. Johan fick avsluta sin dag på jobb och komma hem. Åh hoppas allt går bra och att hon får sin bebis idag!
Lycka till gumman.

Själv längtar jag ihjäl mig... ojoj en vecka idag!!
Ska springa i lite trappor, hoppa lite och äta glass med ananas. Hörde att de kan skynda på. =P

Annars har vi varit till Tony, Pernilla, Tuva och lill eddie och druckit kaffe. Danne hjälpte och sågade av några rör som vanligt. =P Jag satt och tittade på Eddie mestadels. Och fick supersöta teckningar av Tuva! Måste hänga upp dom finns uppe när hon kommer och besöker mig nästa gång. =D

Nu är de snart sussa men först ska jag och älsk se på se läskig serie vi följer.

Ha en bra kväll! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Katta

ÅÅÅÅÅÅh vad spännande....!!!!

2008-10-27 @ 20:46:04
Postat av: Karin

Filmen var minst sagt speciell :p varken bra eller dålig! Jo jag tycker att han behöver komma ut i samhället lite :P kramis

2008-10-27 @ 20:54:41
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0