Bilprojektet åt skogen!

Bilprojekten har inte gått som planerat. SUCK! Första bilen kändes inte alls bara. Ett ruckel..
Andra bilen var en privatperson som sålde och när jag kom till parkeringen just efter 18.00 som bestämt,
ringde jag till deras hemtelefon och mannen (som tydligen inte skulle vara hemma enligt frun) svarade
och jag sa att jag hade bestämt tid med hans fru om att titta på bilen. Karln i luren började skratta och förklarade att han
hade visat bilen för massa folk under eftermiddagen (konstigt! för enligt frun skulle ingen vara hemma förrän sex)
och att den blev såld på en gång. Han skrattade omvartannat när han berättade att han sålt den. Jag fick inte
ens en ursäkt (kanske förlåt att vi inte ringde dig, eller ursäkta att de blev som de blev) Med mina hormonsvallningar
just nu sa jag hejdå och klappade igen luren! Jag kastade mig in i bilen,svor och grät om vartannat vilka idioter
dom var!!! Hur kan man bara behandla någon så.... Audin fick ett sista race hem, sen sålde jag min pärla samma kväll.
Nu är jag billös..... (trist när jag bor i Persön) Danne ska försöka hinna att sätta ihop volvon ikväll eller imorn åt mig
så jag tar mig någonstans.


Denna vecka har som börjat knepigt. Har haft en del otur och de känns som om de bara kan bli bättre nu.
Hoppas jag iaf.


Igår var jag uppe med tuppen 6.30,  hann tvätta 6 maskiner med kläder, handdukar och lite till biet. Sen kl 12 for jag
med svärmor och sara till stan. Jag fick lösa in min postväxel, så nu är jag en rich bitch för ett par dagar. De ända jag hittade på stan var supersöta boxarhandskar i rosa till bilen (luktagott). Ska hänga dom i Dannes bil...hihi! Sen handlade vi på Maxi, fanns faktiskt en massa erbjudanden och jag köpte allt. Tänkte att de är bäst nu att fylla frysen med sånt
som är lätt att laga sen när bebisen kommer som köttbullar, fiskpinnar, pyttipanna osv... Jag har hört att matlagning är
de sista man tänker på.

Idag vet jag inte vad de blir, kanske en hemmadag här själv. De skulle vara rätt så skönt.
Men jag trivs ju bäst med sällskap...tur att telefonen finns. Då kan man alltid surra till sig
sällskap. Alla vänner... hör gärna av er om ni är pratsugna =P


Puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0