Bebis i famnen



De var supermysigt att vara hos Annika & Liam. Vi åt kinamat, surrade om allt och inget... de är så roligt att se hur allt funkar. Jag får liten tjuvstart =D
Han grät inte och han skrek aldrig...han bara knorrar lite sen får han lite mat eller somnar in så blir han nöjd. Herreguu, vilken kis... jag kommer nog inte få så här snäll bebis. =P

Idag ska jag nog bara vara hemma, fixa och dona lite...ta en mysig höst prommis i solen.

Annars har jag en liten idé för veckan... JAG VILL ÅKA TILL IKEA. Hur gör djur? Jag vågar inte bege mig själv, ifall de händer något skulle jag vilja ha en som kan köra bil iaf. Får se om någon villig själ hör av sig. Annars kanske mamma min kunde komma med nästa vecka någon dag. (hon är borta på resa med jobbet i veckan) Så de kanske löser sig.

Ha en fin dag!! Solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0