Olika svar...

Igår var mitt andra besök på sunderbyn kl 18.00. När jag just satte mig på sängen kom de en omgång till med vatten men barnmorskan jag hade igår kunde inte fastställa att de är vattenavgång. (paus...värk) och inte de i förrgår heller.

Så hon kopplade upp mig och kolla kurvan och igår var den lilla bebisen jätteivrig. Hjärtljudet låg kring 150-170 och ibland just över de. I fredags låg den lilles på 130...Kan ju ha sovit för kl var ju typ 01.00
Så nu kan de vara slemproppen. TYDLIGEN kan den bli så pass att man tror att de är vattenavgång. För mig känns de overkligt men säger dom så så är de väl så... =P Mina sammandragningar var ca var tionde minut.

Från igår har sammandragningarna ökat. BRA! Ont men BRA! Så nu kunde jag inte sova mera. Sitter och klockar lite så jag har någon aning om hur täta dom är... Jag låter Danne sova, han ska få ta hand om mig sen. Hihii.. Blödningen har ökat nu på morgonen.... så något är på G.
Någon igångsättning blir de nog inte. Idag kl halv två ska jag till sunderbyn för tredje gången. Så nu får vi se vad dom säger. Jag ska säkert bara invänta värkar, (värk. paus)

Uppdaterar er alla! =D Tack för alla lycka till. Gör mig såå glad!

De är sjukt psykiskt jobbigt att tänka på detta. Först ställer man in sig på en sak och sen ändras de. Ojoj. Kämpigt. Ibland rinner bara tårarna för att jag vet inte om jag vill att bebisen ska vänta med att komma ut (att aldrig vätskan skulle ha börjat komma) eller om jag verkligen klarar ha ondare än jag redan har. Jag känner att jag verkligen inte har någon koll på hur ont de kommer att göra... och de är lite skrämmande.

Och en fråga bara?? Hur länge ska jag gå omkring och läka??? =P
(värk...paus)

Under detta inlägg kom de lite värkar... ojoj.

Kommentarer
Postat av: Cammi

Hojz!! Hoppas allt går bra nu... Och att bäbisen kommer!! Så de inte blir så långdraget.

Hoja gruvar mig sj för när de ska sätta igång för mig.

Alla lycka till er!

2008-11-01 @ 12:14:10
URL: http://www.cammis.bloggagratis.se
Postat av: Nobban

Grattis till lilltjejen! Vad underbart söt hon är! Hoppas allt gick bra och ni mår bra hela familjen! Ta hand om er! Kramar!

2008-11-05 @ 08:01:10
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0