LåNgLeDiG

TORSDAG TILL SÖNDAG

Jätteskönt, idag städar jag huset så jag inte ska behöva tänka på de i helgen.
Sen ska jag in och träffa min barndomsvän Anki, vi ska lunch och snacka bebis. Alltid mysigt! (Hon har också en liten i magen). I helgen ska jag och Danne kanske göra lite nytta, kratta och rensa upp på gården. =D Har faktiskt längtat tills vi ska ta fram krattan och börja röjja upp. Vi har en ikea resa på gång också, vi måste titta på kök och toalett till vår stora renovering. KUL MED IKEA!! =D

Min mormor kommer till mamma också så jag tror jag ska följa med dom till stan på lördagen. Danne ska ändå byta däck på bilen.

Vecka 15 dag 0 idag
Kroppslängden omkring 13 cm (huvud/stjärt) och vikten i medeltal 70 g.

Öronen som från början sitter långt ner mot halsen har flyttat upp till sitt slutliga läge. Öronmusslorna har veckat sig och har i det närmaste utseendet som hos ett nyfött barn. Huden är tunn och skär till färgen och tunna blodkärl lyser igenom. Könsorganen är färdigutvecklade och man kan se om det är en flicka eller en pojke.

Helt otroligt fint!

HA EN UNDERBAR HELG!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni ska till IKEA hoppas jag ni kikar in på en fika i samma veva =) Fast nästa vecka är jag utomlands, så jag hoppas det inte är precis då ni åker mot Happis.

2008-05-08 @ 12:39:15
URL: http://zpray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0