Happy Birthday To Erica

Igår var hela familjen här samt min farbror, hans fru och min kusse josse! Fick superduper fina presenter och de var skoj att ha dom här. Vi surrade om allt mellan himmel och jord. Danne satte igång öl maskinen i förväg så min pappa och farbror kunde smaka en slurp eller två! Mamma halkade också in där någonstans och fick provsmaka. Var sjukt trött när gårdagen var över. Slocknade ganska fort efter jag låst dörren.

 (jag hade varit vaken sen sju på morgonen fick en lite överaskning igår kan man lungt säga så hela dagen var upp och ner....berättar om den senare tror jag....ni får helt enkelt bara vänta några dagar eller veckor så ska ni få veta =P)

Jag har blitt 24 år idag!
Yes, så är de. Jag ska ha liten fest idag för mig & Danne, vi kör med alla underbara vänner lite musik, dryck och mys! Trevligt ska de bli. Men jag måste arbeta nu först 12.00-16.00, känner mig fortfarande trött men ska ut i friska luften så jag blir lite piggare. OJOJ måste kila nu så jag inte kommer försent.

Cipp o hey!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0