UL är gjort!!!

Först måste jag be om ursäkt att jag inte skrivit något på en längre tid...
Men nu har vi iaf varit på UL, underbart!! Barnet var friskt! Slog omkring med armarna i magen, benen sparkade, den drack och såg bara ut som sötaste "biet" i världen!

   

Hoppas ni kan se vad mina bilder föreställer... =P Sen frågade vi att om barnmorskan kunde se vad för kön de var fick hon gärna säga de. =D Hon berättade att de inte är 100% och att de kan vara fel. Men vi ville veta iaf.... Efter undersökningen av barn och livmoder och mätningen av barnet så berättade hon vad hon såg och att hon gissade att lillabiet var en tjej! Superkul att höra..! Barnet var ca 18cm långt och vägde ca 145g. Detta var 30 Maj.

Vi har köpt BV nu också. De blev en EmmaLjunga. Svart/grå. Jättefin!



Imorgon går jag in i vecka 20. Halvtid!! Helt sjukt fort har allt gått. Magen börjar synas nu riktigt.



Annars har ryggvärken blivit lite bättre kanske... men jag ska börja simma och träna min rygg. Imorn ska jag till sjukgymnasten för andra gången och kolla in min rygg...
Byta samtalsämne kanske... Hoppas solen skiner snart så vi får sommar!!! :D

Pussopuss!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, vilka jättefina bilder. Du har ju en riktig mammamage nu - häftigt!

2008-06-10 @ 00:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0