Äntligen grusgolv :P

Jo istället för sandgolv som vi haft i en vecka så har vi nu grusgolv. YES!! Skönt som f-n! Igår var första dagen jag kunde hjälpa till i renoveringen. Jag tänkte att detta får bli en prövodag för mig & min rygg. Efter 3 timmar hade jag grym värk, jag blir så rädd att jag inte ska klara av att gå tillbaka till jobbet. Suck!
Personen som jag är, vill inte ligga och slöa i en soffa eller inte hjälpa till. Jag vill vara mitt i smeten och kunna hjälpa med allt. Trotts att mycket behöver manskraft! :P

Skräckbild!!


Är sjukt trött på att springa ner i poolhuset för att kissa mitt i natten och att inte ens kunna koka makaroner på spisen. Men nu överlever jag!!! Spisen är i kopplad så nu blir de spaghetti och ketchup!
Danne arbetar dygnet runt bara för att fösöka fixa avlopp och vatten åt mig. Kanske kommer igång idag.
Min rörmockare och jag:



Nej nu är de dags att ta på sig blåstället och börja städa!!! (så länge jag orkar)

Bebis info: Bebisen växer som bara den nu och magen hänger med. Allt rullar på i hett tempo och i måndags var jag till barnmorskan igen. Hjärtljudet låg på 150 knyck. Shit vad fort!!! Den sprattlar nu mest på morgonen. Så vi får nog inte sova så mycket när den kommer ut. =D Jag fick börja äta lite järntabletter nu för blodvärdet var lite lågt. Annars går allt superduper förutom rygg-fan-skapet. Igår gick jag in i vecka 25....

Ship & hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0