Från spädbarn till bebis

Nu känns de som hon vuxit till sig till en riktig bebis. Hennes rutiner blir bara starkare och hennes uttryck klarare. Spädbarnsskriket är riktigt bebis skrik nu. Man hör skillnad på tröttskrik, hungerskrik osv. I helgen har vi hållt oss inne, hennes högra öga började kleta igen och hon kändes lite hängig, men efter bara en dag var hon sig själv igen. =D SKÖNT! Jag och Danne har också känt oss lite små krassliga och Danne är hemma från jobb idag för han har fått lite feber och hosta.
Inatt så somnade hon vid tio-tiden och vaknade halv fyra... (jag kommer iaf inte ihåg att jag varit upp något mer, ibland är man lite i sömnen under natten) De var hur skönt som helst att få sova så många timmar.. 

I veckan har vi inga planer men jobbet mitt hörde av sig och ville att vi skulle kika in och hälsa på så imorn tror jag att jag beger mig till Jysk och visar upp grynet. =P Sen till helgen så fundera jag först på att åka till farmor min men jag vet inte om de är förtidigt att dra iväg till Överkalix en natt. Så de kanske blir en tripp till prästholm istället... Fredag till Lördag. Vet inte ännu...
Sen får vi se om Josefin & Ebba kikar förbi. Vi hade återträff på föräldragruppen, jättekul att se alla bebisar som kommit ut ur magarna på oss. Alla har haft så olika förlossningar.... Jätteskoj att vi har fått bra kontakt inom gruppen så vi planerade att efter jul ska alla ta och ses i Persön hos Josefin på en lunch. Ser framemot att få en prommis kompis här i byn. =D Synd att avståndet mellan oss är ganska stort.

Nu ska jag och älsklingen kolla in en film. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Nina

så din farmor är från överkalix, vad heter hon? :)



kom gärna hit och hälsa på nån dag också om du har tråkigt :) kram!

2008-12-01 @ 17:12:57
URL: http://girls.blogg.se/bebbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0