Besökt förlossningen..

I fredags åkte jag in till barnmorskan pga.
att jag hade så ont i nedre delen i magen.
Hon & läkaren visste inte vad de var och
barnets hjärtljud var högt som tusan. Så
de blev att dra iväg till sunderbyn! Jag
var så rädd jag aldrig varit i hela mitt liv.
Jag dör om biet inte överlever. Dom tankarna
åkte omkring i mitt huvud!

När vi kom dit fick vi ett förlossningsrum nästan
direkt och den söta sköterskan kopplade
ett band runt min mage och konstiga grejjer
som mätte sammandragningar, bebisens hjärtljud
och sen en grej på fingret som mätte plusen min.
Som sagt var jag ganska upprörd (ledsen) men efter
att Danne (ängeln) lugnat mig lite så blev bebis hjärtljudet
bara bättre och bättre. Dom tog alla möjliga prover och
sen var de dags för ultraljud. OJ!!! Biet är stor nu!!! =D
Allt visade sig vara bra men dom ville att jag skulle
stanna över natten. Men sjukhus gör mig bara mer
sjuk så jag valde att åka hem.. Har vilat och tagit de
lugnare än lugnast!! Nu känns de bättre men när jag börjar röra
på mig mycket så kan de börja komma.

Idag blev jag sååå lycklig. Vaggan kom!!!



Snart är de bara lilla Natalie eller Liam som saknas!! Mindre än 3 månader kvar. =D
Imorn är jag billös igen... vad ska jag hitta på..måla kanske?
Ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nobban

Hoppas allt är bra med dig och magen nu.

Vilken snygg vagga förresten! Den var ju helt underbar!

Kramkram

2008-08-10 @ 22:22:12
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Nobban

Jo den var verkligen helt underbar! Kul med en som gått i arv så pass länge också! =) Kan tänka mig att det var skärmmande, men tur att det är bättre nu! Jo, det var synd att ni inte kunde vara med, men vi kanske kan träffas nån mer gång=) (fast sådär mycket fisk kommer vi nog aldrig mer att få) :)

2008-08-11 @ 12:44:53
Postat av: Karin

Åh jag hoppas att allting är bättre nu!

2008-08-11 @ 15:14:42
URL: http://chaarin,blogg.se
Postat av: Nina

Tur det inte var nån fara :) Jag vet precis hur nojjig man kan bli..



Jo det är det huset, hoppas vi får det då kan våra små bebisar bli bästa kompisar :D

2008-08-11 @ 21:38:57
URL: http://girls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0