PRICK två veckor.

LÄNGTAR så jag dör!!
Nu är magen och jag jag mogen tycker jag!!
Men men bara att vänta lite till då tills krabaten bestämmer sig... Imorn har de gått 38 fulla veckor, tiden har bara sprungit iväg fram till nu. Men allt känns som om de har stannat upp helt och hållet och att den kommer aldrig vilja komma till vår familj. Natalie frågar hela tiden och Danne börjar oroa sig att den kommer före elitloppet nu. De är ju en resa han ser så sjukt mycket framemot!! Hoppas verkligen han kan åka, men kravet var att junior kommer. ;P De börjar kanske bli dags att hoppa omkring lite med magen samt käka glass och annanas??

Börjar bli lite rastlös nu och försöker planera in saker att se fram emot. Imorn ska jag på 1,5h fotmassage! Ska bli så grymt skönt och fint att få fina fötter till sommaren nu.

Idag ska jag och Natalie på hennes 2,5års kontroll på BVC, få se om hon surrar nå denna gång så dom ser vad hon kan. De är väl de dom ska kolla? Samt lite vikt och längd.

Måste hitta på nåt att göra nu fram till 14.00 då jag ska hämta henne på dagis.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaa, nu känns det som att den får komma när den vill! Spännande att se när de sätter igång...jag hoppas de sker under en helg när jag har Erik hemma:)

Hoppas du mår bra! Kram!

2011-05-03 @ 12:57:37
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Lina

Du kan ju gå ut med hunden,

2011-05-03 @ 14:40:37
Postat av: Anonym

haha ja det skulle verkligen behövas

2011-05-03 @ 14:41:50
Postat av: Iricha

Tyra går med mig och Nina varje kväll vi går!

2011-05-03 @ 19:53:36
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0