Plus plus plus

Här räknar jag plus-dag efter plus dag och ingen bebis vill komma till världen. Insett att de är bara att lägga sig och jäsa tills bebiin kommer. :P Nog för att de inte gått så bra varje dag.
Onsdag och torsdag hade jag lunchgäster (Danne och Micke) kom hem hit och käkade lunch, var skoj med ett avbrott mitt på dagen. Idag blev de en impuls resa till city med Nina och Lovis. Handla kläder på lindex och de blev:
Till Natalie
En lila tunn sommarklänning
En blommig jumpsuit
Ett par randiga leggings
En jungel t-shirt

och till bebbin
En pyjamas med moln
och en matchade jungelbody med nattis

Allt detta med alla erbjudanden och rabattkupong. 250kr!! Hur bra som helst!!
Köpte även ett par gula leggings från HM till Natalie. Nu börjar hennes sommargarderob fyllas.

Vi provade att luncha på de "nya" Hildurs Kök. De var ju gott men kostade nån extra krona. Sen blev de fika hos Nina efter lunch. Mums!

Nu är jag och Natalie hemma och har tagit helg!! Superskönt!! Älsk är äntligen ledig med mig och denna vecka har gått jättefort trotts all längtan och väntan.

Idag är de fredag, få se om de blir en hambis idag kankse :P Om Danne vill... ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0