Plus en dag

Suck säger jag bara.

Då har man gått 40 veckor och plus en dag!!
Igår var bebisen beräknad och nu sitter jag här med stormagen fortfarande. Jaja, inget att göra åt... de är bara vänta tills den är redo att komma ut till stora världen.

Igår vallade Nina runt mig, handlade lite på Willys sen bytte jag mina nya skor som redan gått söner, besökte HM och Lindex också. De var skönt att tänka på något annat och bara ränna runt lite.
Idag är jag hemma i detta ruskväder och myser framför TV:n med en kopp kaffe.

De är bara att vänta och se...

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk att du är närmare målet än du nånsin varit just nu!:) Snart har ni också eran lilla bebis hos er! Kramar!!!

2011-05-18 @ 09:07:38
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0