min älsk-cykel



Snyggaste och finaste Danne köpte mig en cykel!! Älskar den! Ska bli kul att hajka runt på denna i sommar..

Idag har jag förutom cyklat ätit lunch med mamma på kinarestaurang. Ojoj så mätt jag är. Var tvungen att lägga mig och vila ner maten nu när jag kom hem. Mysigt att hinna med en lunch innan jag har bebbi och ta med hädenefter. :P
Denna vecka har jag en del saker för mig var dag. Imorgon ska Natalie på sin 2,5-3 års kontroll på BVC så hämtar hon tidigare från dagis och åker på de i g-stad. Sen onsdag har jag en efterlängtad fotmassage att gå på.. hinner nog med någon affär på stan före den. Bara kul saker som händer i veckan.. Kommer nog gå fort som tusan denna vecka.

Kan behövas så man inte funderar där bebbin är på G ut. Tankarna snurrar lite nu kring detta och jag undrar hur de kommer börja: värkar, vatten, slempropp eller vad??? Hmmm..

Nåjaa.. den kommer när den är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0