hängande mage

Magen hänger över trosorna. Men den myser och gosar där inne ännu.
Idag var de besök på MVC och hjärtslag på 143 och SF-mått på 34. Magen bara sjunker och bebisen sjunker ner i bäcken... Nu när allt har varit bra med mina värden under graviditeten så blir nästa besök om bebisen inte vill komma den 26 maj. :( Vill verkligen inte dit då, och om jag måste använda den tiden så betyder de ingen resa för ÄLSK till elitloppet vilket jag inte heller önskar.


Projekt, bebis ska ut. :)) Glass och ananas funkade förra gången men vi får väl se om de vill starta denna gång också. Orkar inte göra så mycket men har svårt att sitta still iaf... Ska försöka vila nån dag iaf.

Maria som är beräknad en dag efter mig är igångsatt pga. högt blodtryck och lite fostervatten så nu längtar jag bara ännu mera! Önskar dom all lycka nu och hoppas lilla tjejen snart kommer ut.

Annars idag hann jag på några affärer och jobbet, när jag kom hem sen blev de att måla ett varav på väggarna i lekstugan de är ju inte varje dag de är 20 grader varmt i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0