BF-dag imorn.

Ja då har man gått 40 fulla veckor imorn.
Jag har varit på dåligt humör och väldigt deppig.

Kändes som om allt bara går emot mig och de hjälper inte att ha en trotsig tjej här hemma. Tårarna är nära hela tiden. Jag sover jättedåligt nu... För de första vaknar jag varje gång jag måste vända mig av värk. Nu har jag även börjat vakna vid tre-fyra tiden och sen kan jag helt omöjligt somna om. Ligger och vrider och vänder mig i minst en timme innan jag kommer till ro. Tankarna går mycket runt i huvudet också så försöker pyssla på här hemma istället. :P
Igår mådde jag svindåligt, hade förvärkar och sånt tryck på magen att jag knappt fick luft... obehagligt som tusan. Trodde aldrig jag skulle få sova men efter någon nattmacka gick de bra och de släppte lite till idag.

Igår strykte jag mina vår/sommar gardiner och idag hänger dom uppe i nyputsade fönster. Vardagsrummet fick ett nytt liv och nu vill jag bara sitta i mitt ljusa vardagsrum och dricka kaffe ;D

Blir att vila nu för jag är så trött efter att jag sovit dåligt. KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla vännen, snart är det över. Det är alltid jobbigt sista tiden, denna väntan, och speciellt om man har ont och tänk, det kommer en liten baby till er familj, tur att det kommer nåt gott av all värk. Kramar Mamma

2011-05-16 @ 18:37:00
Postat av: Nina

håller med din mamma och jag tar gärna en kaffekopp i ditt ljusa vardagsrum imorgon!

2011-05-16 @ 20:07:28
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0