...TA TON...

Vad är de för dag idag, de är ingen vanlig dag för de är min födelsedag!!!

Tackar alla för helgens besök och alla fina presenter vi fick! Så gulliga ni alla är.
Beundrar min karl idag som åker varje dag 06.10 och ändå hann göra frukostbricka till mig... :D Fick även ett presentkort som innehöll de sötaste man kan komma på. Ska hålla hårt i de. En stan dag utan barn med honom, de som ingår är en morgonrock i present (som han för övrigt har letat o letat efter i Kalix av alla städer pga. att han är ju där varje dag, men hittade ingenting..sötplutten) Samt ingår mat och att jag får gå i vilka affärer jag vill!!! :D LYCKLIG.

Oj så trött jag var igår efter första arbetsdagen som var skitrolig! Önskar nu att jag verkligen kan jobba någon vecka till också. De tog på krafterna när jag varit borta i tre veckor..
Jobbar hela veckan nu för vi har lite personal på "villovägar", så vi ser hur de går, jag tar en dag i taget. Man blir ju tokig över att gå hemma länge.

Våren närmar sig med stormsteg, jobbigt bara att de är nollgradigt och sol ena dagen och minus 15 nästa. Men den kommer väl...

Måste kila och kolla vad stumpan gör för nu har de varit tyst alldelles för länge. Mest troligt har hon gjort nr 2.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Samuelfride

very intersting site ..congratulation..

2011-12-08 @ 07:43:57
URL: http://samuelfride.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0