ryggläge

Fredag och nu är jag hemma. Sjukskriven blandat med havandeskap blev de tillslut. Kommer vara hemma nu mest troligt till bebisen kommer. All energi som gått åt till detta och kraft att jobba blandat med att klara av vardagen hemma med ont och värk gick ur mig igår. Somnade kl åtta som en liten klubbad säl. :P

Idag har jag varit riktigt trött och de känns som om jag har mycket vila att ta igen innan jag blir människa igen. 

Träffade Malin idag och de blev mycket surr och kaffe. Var skönt att surra av sig för så mycket har hänt senaste två veckorna då vi inte har setts.  

Idag åker vi till prästholm, vi har inte varit dit pga jobb eller sjukdom på många veckor. Ska sova där också. :) Ska nog öva inför minivasa-loppet med Natalie och kanske grilla en bit.
Just nu är jag trött i ryggen och lade mig och vilade en sväng och såklart blir Natalie lite rabiat. Gör allt hon inte får nu.. suck. :( Hoppas hon lugnar ner sig snart. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag röstar nog på Waldorf, för de är ju som du säger alltid ett säkert kort:)

2011-03-20 @ 22:33:26
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0