Lista.

De är snart dags att inhandla grejs man bara behöver inför BF-dagen och efter såklart.
Ska börja göra en lista med sånt jag måste köpa innan bebisen ska komma ut. Bara 2månader kvar nu!! :) Längtar...
Man måste väl köpa hem miniblöjor snart också tom. Helt sjukt att de närmar sig så snabbt.

Önskar bara att turen kunde vända för mig med f-kassan o allt.. Men men bara att gilla läget. Har bokat en läkartid för bedömning. Ryggen pallar verkligen inte mer och har fått stickningar under magen. Vad är de för något??? Har jag bara glömt eller? De hugger och drar under magen nu mest hela dagarna. Kommer inte ihåg att jag kände såhär tidigare.
Idag har jag varit ledig och totalt slut i kropp o själ... lämnade Natalie på dagis i några timmar och låg klubbad i soffan hela tiden! Huvudvärk och hängig. Jag hade ingen ork att göra någonting här hemma. Ibland är de så och då är de bara att lyssna på kroppen och vila. Förkylningen för inte en piggare heller. :P När de nu tänkt gå över?


I helgen har jag jobbat. I lördags kom mamma o pappa hit för Danne var så risig fortfarande... Var LYX att komma hem till skottad gård och bro, nybakade bullar i frysen och en goo middag som väntade. Tack mamma och pappa för all hjälp!!
I söndags var Danne piggare och Natalie också. Dom hade nog lekt HELA dagen för hon var trött när jag kom hem. Vi åt ugnspannkaka som Danne gjorde. Jättegott för att vara första gången för honom. Blev bad och mys i soffan som avslut.

Imorn ska jag jobba 12.30-19. Ska nog hinna med ett besök på någon affär på storheden före. Är sugen som tusan att börja avverka min lista. Sen onsdag väntar de MVC- besök igen. :D Längtar tills jag får höra de samma hjärtat bulta.... De får en att sväva på rosa moln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0