Helg och massa aktiviteter.

Ny vecka har startat.
Helgen har varit full med aktiviteter, fredagen bjöd Nina och Gustav mig och Natalie på våfflor. :) Danne var på rajraj. Jag sov dock superdåligt när man inte känner tryggeheten av honom bredvid. Drömde att jag hamnade på förlossningen med värkar och redo att föda. Så vaknade hela tiden med lite smått panik innan jag insåg att jag drömde. Lördagen rymde jag och Natalie från en sovande pappa till min mormor i Kalix. Var jättelänge sen jag var och hälsade på och vi passade på att hälsa på min kusin med familj på förmiddagen. :) Vi fikade och åt hela dagen och avslutade på Willys hemma. Lördagsgodis och lite handling till vårt eko till kylskåp. Mamma var så gullig och hjälpte mig med alla påsar. När jag kom hem fanns inte många krafter kvar och jag somnade just efter kl åtta med Danne vid min sida. Så man kan säga att vi kom ihåg earth hour iaf, för huset var släckt.

Söndagen började lugnt med stor städning av köket (så nu har vi bara toalett och tvättstuga kvar). Sen blev de ett dopp i gammelstad. Natalie har som en fisk i vattnet och åkte rutshkana ca 100ggr ;) Men nog var de mycket kallare i vattnet än herstön! Hon frös mycket i början.. Efter de så åt vi middag hos mamma och fick våra täcken tvättade.
Tyvärr fick vi se Luleå förlora också, vilket inte var lika kul. Nu får vi hejja på dom i veckan så dom fixar en plats i finalen.

Vilket toppenväder de var idag, tvingade mig själv ut på en prom med Tyra. Och de ångra jag inte en sekund. :D Får vila en stund nu innan lilla damen ska hämtas från dagis.

Bebbii info: Har känt för första gången i helgen sammandragningar. Och ajj, lite otäckt för man börjar få tillbaka minnet om när allt började med Natalie. :P Få se hur länge bebbiin ska hålla på såå.. På onsdag går jag in i vecka 34 och de är sjukt och fort detta gått. Jag vet att jag säger de hela tiden men jag tror inte jag kan förstå riktigt.
Ska på MVC i veckan också, ska bli kul att se hur mycket man växt och lyssna på krabaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0