fixerad.

MVC besök idag. Bebisen är fixerad och idag går jag in i vecka 34. Natalie har jag för mig var lite segare på att fixera sig, kanske måste gå tillbaka i bloggen och kolla om jag skrivit något. Annars var allt på topp med bebisen. Värdena var OK ska bara ta nån extra järn-tablett så jag håller de uppe.

Inatt fick vi vara med om en skräck-upplevelse igen med stumpan. Hon fick en hostattack och den lät inte som vanlig hosta utan som om luftrören hade täppt igen för hon fick ingen luft och då fick hon panik och grät och skakade länge. Jag bad tillslut Danne gå och ringa akuten!!! Men efter en evighet (kändes de som) lugnade hon ner sig och somnade i mina armar. Efter de fick hon sova med oss och nu på förmiddagen har hon hostat omvartannat. Trodde att den skulle försvinna denna gång men så fel jag hade. Sen Januari har vi hållt på att bli galen på hostan som aldrig ger sig. Så de första jag gjorde idag var att ringa VC IGEN för ny tid och utredning! Nu vill vi veta vad de är! De är inte normalt att hosta i fyra månader.

Nåjaa hoppas dom tar en på allvar denna gång. Måste blunda lite nu så jag får ta igen sömnen jag miste inatt..

Kommentarer
Postat av: Nina

Vira har hostat hela sitt liv typ, hon tar bricanyl varje dag tror jag

2011-03-30 @ 20:27:28
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0