Stan-dag.

Helt slut nu efter en dag på stan. Fick sjukt ont i fötterna så ligger med Natalie och kollar på Skrållan och vilar en stund med henne. Skönt att hon sköter sig själv så mycket. Man har blivit riktigt bortskämd nu när hon blivit så stor. Få se hur jag fixar de när man ska börja om från början snart. :P

Blev lite grejs på stan.
Hittade gulligt örngott på lagerhaus till Natalie på alla hjärtans dag, och sen en bling bling nyckelring.
Timari hittade jag lite jox som jag ska ha till födelsedagsbarnet som snart blir äldre.
Sen smälte jag när jag såg de nya tyget på Ohlssons... Turkost med vita moln. Ska nog sy ett påslakansett till den lilla eller något annat kul. Samt ett spänne som saknades på syskonvagnen. :)
Supernöjd med mina implusköp!

Idag blir de rester till middag, och jag hoppas vi tar oss ut på en kvällsprom i de härliga vädret.

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Nina

så roligt med uppdatering!! :)

tyget lät superfint, vill osså!!

2011-01-31 @ 20:12:18
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Iricha

Fanns flera fina nya tyg. Är så sugen på att starta symaskinen nu. :D

2011-01-31 @ 20:33:06
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0