Måndag o Ledig



MAGBILD. Jag höll de jag lovade.
I vecka 25

Då var de måndag och jag är ledig. Har hunnit plocka upp allt i detta kaos med leksaker och kläder. Vädrat sängkläder och bytt i sängar. Tvättat två maskiner och vikt en. Sen lämnade jag Natalie på¨dagis och åkte på återvinningsstationen. Slängde allt jox! Men tror ta me *** inte dom tömt den med plast sen före jul??? Vad håller dom på med. Vill dom avskräcka flok från att fara och slänga eller vad?
Hunnit mycket på kort tid idag iaf. Hejja på mig!
Nu blev jag så sugen att surra över en kaffe så åker och plockar upp Malin o Lucas. Mysigt att få göra något skoj när jag jobbat hela helgen. Sova får jag väl göra ikväll.

xoxo
Åker mot staden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0