Winner!

Skip hop skötväska *camo*
Vann denna skip hop skötväska för 200kr. :)

Kul att ha något mer grabbigt till grabben. Men den funkar ju till en tuff tjej också :P
Varit hemma och skrivit brev till FK idag, tyvärr. Hoppas bara att dom kan ändra sitt beslut. Fick tyvärr bara halv havandeskapspenning. Vad är skillnad från år 2008 när dom beviljade de. Joo att jag fick en surtant denna gång. Less jag blir.

Nåja. Jag firar nu med en alkoholfri öl min vinst på tradera. 
Fredagsmys med Danne nu när vi nattat Nattis, godis och let´s dance.

Trevlig helg allesammans. 


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hörde det där av malin igår, fan vad pissigt!! Var på dem, du kommer ju lika bli sjukskriven annars.. Trevlig helg gumman!

2011-02-12 @ 07:08:46
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0