Sista tredjedelen.

Nu går jag in i sista delen av graviditeten. Jag är i vecka 27 (26 fulla veckor och 1 dag)!!

Bebisen kickar men tycker de känns som en lugnare bebis. Den ligger rätt så långt ner så alla sparkar träffar under naveln och den träffar ofta kissblåsan. :P
Jag har ju ont som tusan i ryggen och allt går ner i vänster ben och fot. Ömmar som tusan! Har även tagit sista blodprovet igår och nu väntar jag bara på att dom ska ringa och säga hur de var.
Den väger över ett kilo nu och är ca 30cm lång. Helt otroligt vad fort allt gått. Måste kolla in så vi har allt redo, några grejjer har vi och fixa innan den ska komma ut. Vill ha ett babygym, babysitter och sen efter nästa UL så kanske vi köper några mer kläder.
Har dock lite panik över vad man har på bebisen under just denna tid av året. De är nog mitt största problem! :P Känns som man är nybörjare ibland. hiihii

Natalie och jag har just ätit frukost och ska bege oss ut i minus 23 för att ta oss till dagis. Sen ska jag till sjukgym för lite massage.. Ska bli riktigt skönt eller så inte!! ;)

PS. Sovmorgon för första gången på väldigt länge, 06.45!! DS.

 


Kommentarer
Postat av: Nina

skönt med sovmorgon!!



ja tiden har gått fort, inte många veckor kvar för dig nu :)

2011-02-10 @ 20:05:26
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0