Sibirien 287

Vill inte skriva för fingrarna fryser till is innan jag blir klar. ;P
Nästan så är de iaf. Guu vilken jobbig vecka som vi sent kommer glömma. Så här kallt så här länge har vi nog inte haft.... och såhär kallt i huset har vi aldrig haft!! De kyls ner... vi har extra element, men trotts att de stiger någon grad så känns de hopplöst. Vill bara gråta över detta just nu. Hormonerna hoppar lite upp o ner hela tiden så man är ju så sjukt känslig vissa dagar!
11,6 i köket och 13,0 i vardagsrummet. De är inte mänskligt!! Nu känns de som att renoveringen av köket GÖR VI till sommaren och inga men. Vi måste helt enkelt!



Vecka 28
Ibalnd måste jag kolla en gång extra, vecka 28 idag!! Som sagt fortsätter allt gå jättefort. Bara 12 veckor kvar, vilket känns väldigt overkligt. Har nog bara babysitter och babygym kvar som jag skulle vilja ha... Sen har jag väl typ allt.
Innan babyn kommer måste jag på apoteket och inhandla lite inlägg o sånt gorm... samt kanske lite miniblöjor. Sjukt att man börjar tänka på sånt.
Tycker bebisen i magen är lugn men känner av den mycket med sparkar långt ner under naveln mest. Tycker de verkar vara en snäll bebis som mest sover. De är ju bara hoppas på de :P

De stora problemet är fortfarande hur man klär sin bebis i maj, juni....? Tips!!

Nu måste händerna också krypa ner under täcket för de börjar gå lite seg att skriva.
Ciaociao


Kommentarer
Postat av: Nina

Vagnen kommer in på lagret i början av mars så jag får allt vänta ett tag :)



jag tycker synd om er faktiskt, vet hur vi frös när vi hade 15... :(

2011-02-16 @ 07:28:32
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0