mvc o nyttigheter

Ja då har man hunnit med en massa nyttigheter.

Plockat o åter plockat
Tvättat två maskiner
Vikt 2 maskiner
Tömt diskmaskin
Och fyllt den igen
Mvc o lyssnat på pyret
Lämnat Gumman
Prommat m Tyra

Ja blev en morgon med full aktivitet.
Varit på MVC och Natalie följde med. Fick väga mig och hade gått på 2,5kg nu. Nattis fick också ställa sig på vågen och nu väger hon 13kg vår lilla tjej. Sen fick jag stick i fingret vilket visade på dåligt järnvärde trotts att jag äter järntabletter. Så dom tömde mig på fyra rör. Kändes lite snurrigt efteråt. Jag har någon dag känt lite yrsel. Kan ju vara därför jag varit så sjukt trött också. Så nu får jag vänta på provsvar över helgen iaf. SF måttet låg på 24 och hjärtat slog på bra, 143 låg de på. Tror de är lite lägre än vad Natalies låg på.

Natalie är nu på dagis och jag ska vila ryggen innan de blir dags för jobb kl 15.00 och blir de HELG! Längtar tills få ha en ledig dag med mina darlings.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh visst är det mysigt när man får höra hjärtljuden:)nu blir det ju lite tätare mellan besöken också...bara 2½ v kvar tills nästa för mig...

2011-02-04 @ 13:53:13
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0