Middags-tips?

Då har man klarat halva jobbveckan.
Inventeringen gick ju hyffsat bra idag med Saras hjälp. :D Så då var de gjort och jag har börjat med nya spacet. Finns så mycket att göra hela tiden. Tiden bara springer iväg varje dag.

Blev kyckling med egengjord currysås o ris till middag och matlåda till oss båda. Jag har sjukt dålig fantasi om vad man ska laga till middag. Blir samma sak varje vecka känns de som... Vad äter ni? Fiskpinnar, köttbullar eller korv är basföda i detta hus. Eller köttfärs.
Sen är de svårt att bryta mönstret och laga något som man inte vet att de är gott. Så nu får ni ge mig tips på goo vardagsmat.
Idag varierade vi med kyckling som vi äter sällan. Danne är inte så förtjust i kyckling, fisk eller fläskkött.
Längtar till sommar då vi kan grilla allt. :D

Sommaren är välkommen närsom här på 287! Less på snöskottning och -20 grader!

Om en timme blir de kvällsprom med Nina igen. Vi tog en vilodag igår så idag måste vi gå... Är jättetrött idag och har värk här o där. Men man blir väl lite piggare iaf med frisk luft! Och sen vet jag att ryggen mår bättre så de är väl bara att ge sig ut i snön. :P
Nu ska jag mysa med en trött tjej...
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0