Kärlekens dag

Darling överaskade med rosor.



Han är ju bara sötast! :D LYCKLIG!

Idag hade jag ett tandläkarbesök som jag hade ångest över. Men tydligen så behövde jag inte det. Lagningen dom skulle göra var ett osäkert hål så dom tyckte inte de var viktigt. Vi får se när jag ska tillbaka på röntgen, om de visar något. (som måste göras efter graviditeten)

Annars har man de kallt överallt. 15 grader i köket idag. USCH!! Så nu har vi tjockisar och kofta hela bunten. Danne går tom. med täckbyxor. Hiihii.
Man blir så låst när de är kallt och våra prommisar tar stryk. Vägrar gå i över 20 minus. :(

Ikväll har vi soffmys och film.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Nina

vilke plutt! :)

jag fick värsta mysiga rosa morgonrocken och choklad :D



ha så mysigt nu ikväll!

2011-02-14 @ 19:07:42
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för tipset, ska kolla upp det imorgon:) Nu är det dags att sova...

Hoppas ni får det varmare snart...!

2011-02-15 @ 23:52:11
URL: http://nobbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0