Baka liten kaka



Fått två kvällar med Natalie. Vilken skillnad att sluta 3 eller 4 istället.
Idag skulle jag duscha nu på kvällen och hon skulle absolut med. Jag har aldrig sett hon ha så kul när hon duschat.. Tror vatten skräcken i ögonen håller på att försvinna. :D Hon dansade och klappade och sjöng!


Lyckades baka semlor tillslut. Och oj så gott de var!!  :D



Annars är de inte så bra. Idag när jag var på väg upp för viadukten vid storheden fick jag sladd på bilen och snurrade något varv med bilen. Hamnade tillslut åt galet håll... fick lite smått panik men lyckades vända och sen köra till jobbet utan att något hände med bilen eller mig. PUST!! Lite skakis man var en stund efteråt!!!

Nu är jag hemma och kan knappt gå. Fy så ont jag har... de är så tråkigt att ha så ont för de sliter på humöret också. Blir nog en tidig kväll och jag hoppar över vår prom också. :(


Kommentarer
Postat av: Nina

Tur att sladden slutade bra!



Önskar jag kunde ge dig nåt middagstips men vi har ju lika dålig fantasi.. Idag hade Gustav gjort världens godaste ugnspannkaka då jag kom hem, så tack för det tipset iaf :)

2011-02-03 @ 20:59:43
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Otäckt med sladd! Tur det gick bra!

Duktig du är som bakat semlor, jag har tänkt tanken i flera dagar...men de har stannat vid en tanke också...nån dag kanske:)

2011-02-03 @ 23:46:49
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: Iricha

Semlorna var såå goda och inte alls jobbigt. Bara en liten smet med 8 semlor blev de. Nobban de är bara att satsa på semmelbak.

Varsåågoo Nina för tipset.. De är sjukt gott och vi får tacka Malin också för därifrån kom tipset från början. :D

2011-02-04 @ 06:08:06
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0