less på smärtan nu.

Foglossning, ryggvärken och ischias blandat med "kniven i snuttan". Nu börjar jag bli sjukt less på att ha värk och längtan efter BEBIS blir större och större.
Igår bilade jag och Natalie till Happis och träffade Malin, Noah, Elsa, Vidar, faster och Kurre. Var supermysigt och vi besökte Torneå-badhus. De blev nog en intensiv dag för min rygg. Man kan säga att de är vila som står på schemat idag.
När jag kom hem igår lade jag mig för att se D.H. och när jag skulle resa mig sen bar inte mina ben mig. Hade sjuka smärtor i ländryggen och ner i benet!! De var med nöd och näppe jag tog mig till sängen men en tröstade hand från Danne. Alllt blir bara värre och värre om jag inte vilar HELA TIDEN.

Hoppas inte bebisen stannar där inne längre än den behöver...
Nu säger jag gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0