Helg

Äntligen helg, önskade bara att Natalie fick vara frisk för en gångs skull, när man äntligen vill hitta på något med familjen så går de inte. :(
Nåja vi startade ett projekt "spackla runt ytterdörr" Känns kul att göra något bland alla små projekt som inte blivit klara. :P  De börjar bli dags att beta av detta så vi kan börja med köket sen..
Nu har vi vilopaus i soffan efter att Natalie sovit, försöker dock få i henne vätska och mat.. de går väl sisådär. Hon ber om mat men har verkligen ingen matlust och hon tycker allt smakar blää..

Nu ska jag se klar B.B. Grymt skoj att se avsnitten om skräcknatten!! :D

Läste lite gamla inlägg vid denna graviditetsvecka med Natalie och har beskrivit en smärta jag kallade "kniven i snuttan" vilket kändes VÄLDIGT bekant. Hell!! Vilken smärta som kan komma ibland framtill och de är nog något likande jag kände sist. Man glömmer så fort så de är skoj att kunna läsa om hur jag mådde då.

Nu vill en hängig tjej upp i famn så måste avsluta... och kolla på pippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0