Haparanda here I come!



Idag ska jag och lilltjejen bege oss mot Happis. De blir att hälsa på hos min faster då min kusin från stockholm är uppe. :D Hon har med sig alla tre barnen 5 mån, 3 år och 5år. Ska bli riktigt roligt att ses, verkade också som att de blir ett besök på badhuset där.. Natalie springer redan omkring med stövlar och rygga och bara väntar tills vi ska åka. Ska försöka passa på att köra när hon sover efter lunch, när jag är själv i bilen.

Igår var de besök på MVC, hjärtljudet låg på 132. Vilket var lågt... så vem vet de kanske stämmer att de är en grabb där inne. Allt är nog mer eller mindre färdigt här hemma och bebisen är välkommen ut när den är redo. Fixerad och åter fixerad. ORUBBLIG kan man väl säga att hon sa... sen mätte hon magen och SF-måttet låg på 34 nu. Allt verkar vara som de ska. och om två veckor ska jag tillbaka... Idag är de bara 5 veckor kvar. SJUKT!
Bebisen i magen är de mycket fart på och sparkar som aldrig förr, börjar nog bli lite trångt där inne.

Ryggen värkar av ingenting nu och fogarna spökar. Under nätterna vänder jag och vrider mig hela tiden och varje gång gör de så F ont. Smärtan strålar ut i de vänstra benet mest. Och jag ojjar mig och går omkring som en nittiåring. Skulle nästan behöva en rullator så jag fixar att gå på toa och sånna grejjer :P


Måste avrunda där, damen har gjort nr 2 säger hon. ;)
CiaoCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0