grillning och premiär-grillning

Underbara lördagen ville vi spendera ute och de gjorde vi, de blev grillning med Nina, Gustav och Lovis här hemma. Korv, pinnbröd, bulla, kakor, kaffe och saft!! Mumma vad gott... Efter vi spenderat hela förmiddagen ute gick vi in och vilade, och duschade bort all grilldoft. :P Blev en PREMIÄR grillning hos Nina och Gustav senare på kvällen och OJ OJ så gott de var.. De kommer ju vara vardagsmat i sommar när köksrenoveringen startar och Natalie verkade älska kött vilket är SUPERBRA!
Idag är de ingen vanlig dag för de är min pappas födelsedag!! Hipp hipp hurra!! Blir att kalasa där i eftermiddag med mat och fika. Ska bli jättemysigt! Solen verkar vara framme idag med, känns ju underbart att få se solen så mycket... man blir direkt bortskämd och vill bara ha mer och mer och sen bort med all snö nu så vi får börja kratta och göra fint på gården.
Ska köpa massa frön till mina pallkragar nu också... så vi kan odla massa goa grönsaker i sommar.

Bebisinfo.
FEM VECKOR OCH 2 DAGAR KVAR!
Längtar bara med och mer... och får mer och mer värk i fogarna samt har jag haft mer sammandragingar nu också. Bebisen ligger nog rätt också. Så när den nu bestämmer sig så är de dags... Som sagt gör de inget för vår del om den kommer två veckor innan när jag köpte en resa till elitloppet den 27 maj åt min karl.. Hoppas Hoppas den kommer lite bara lite före... :P Ska börja äta glass och annanas samt hoppa omkring med magen en vecka före. Haha. Om de nu hjälper. :P
Imorn ska jag på MVC-besök. *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0