Då var de roliga över.

Har varit UNDERBART med ledig helg med hela familjen trotts att Natalie hade feber i lördags. Nu ska veckan starta och de är dags för projekt. Idag ska jag måla klart runt ytterdörren och hoppas att de inte blir någon nyansskillnad. Sen är projektet städa-toaletten! Sen får jag nog ta hjälp med dammsugning och skura av Älsk ikväll för de pallar inte min rygg.
Natalie får vara hemma idag med mig och mysa innan hon sätts på dagis med massa aktiviteter. Så kanske hon orkar med allt.. Hostan är bättre men den är ju kvar än så länge. :/

Igår kändes de som om vi hann med mer än på en hel vecka. Natalie var feberfri men lite hängig igår så vi körde henne till kronan och mamma och pappa... Hon fick äta lunch och sova där medans vi skulle göra bort massa jox som låg i huvudet och skräpade.
- tvätta bilen
- köpa sjätte köksstolen
- luncha
- barnens hus och köpte bla. en babysitter av enklaste sorten.
- målarfärg och såjord med frön till mamma
- hämta hem Dannes buss :D

JIPPI jag har bil nu som ni förstår! :)) Sen var de bara att åka hem och Danne packade allt i sin bil för morgondagen och jag och Natalie skrapade bort lite is så våren kommer fortare. Middag och sen finfolk på fika. En riktigt händelserik dag som ni förstår och jag försökte göra allt för att hålla ögonen öppna under hela B.B. :P

Känns som en frihet att kunna ränna om jag vill.. och har spikat onsdag för att umgås med Malin!!

Bebbi-info


Snälla bebbii skona mitt revben. Alltså kickar som tusan i revbenen och mest de högra. Hade ren total panik en kväll. DANIEL TRYCK PÅ MAGEN FÖR NU SKA BEBISEN UT!! De var outhärdigt kunde inte stå, sitta eller ligga och inte heller andas eller skratta. Gjorde så sjukt ont!!!
Imorgon ska jag och Danne till familjrätten och skriva papper för att han är fadern. Skönt kanske att göra bort nu, sen blir de ny vecka jag går in i på onsdag och måste alltid fundera på vilken vecka de nu blir men de ska väl vara vecka 35 som jag stiger in i. Alltså bara 6 veckor kvar till BF typ!!!!

Nu är de ända akuta blöjor, napp och vagnkudde kvar att inhandla. :D SKÖNT!

Nu ska jag starta min måndag. CIAO CIAO


Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att få massa gjort!

här ser ut som ett bombnedslag, igen.



prom imorgon igen då :)

2011-04-04 @ 20:52:47
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0