Diiigoobaaa Diiigoobaaa!

Hipp Hipp Hurra. Natalie och pappa sjöng för mig imorse. Natalie har sin egna sång, diiigoobaaa-sången! :D

Vilken toppen helg vi hade. Fest med alla vänner och vi fick massa sprit och fina presenter! :) VI blev väl 15-20 personer, alla åkte till westen farm eller olivers. Vi dansade och drack. Sen vart vi lite less och gick till MAX såklart. Mums med ett nattmål!

Dagen efter var jag faktikt superpigg! Mådde inte alls dåligt eller hade någon huvudvärk. Jag for runt här och dammsög och skurade, tvättade 3 maskiner och fixa iordning fika till mamma, pappa och Natalie skulle komma hit. Fick superbra presenter igår också. Min samling på filippa K skålarna ökade, sen har jag fått pengar att klippa mig för och köpa nya jeans. :)

Danne gav mig världens finaste mobil (utan knappar) ;) Visste först inte om de skulle gå men de gjorde de.

Nu har vi fått ett nytt par som flyttar in i Persön också! Nina och Gustav med lilla Lovis!!! VÄLKOMNA!

Nu är också vår lilla gumma hemma, SKÖNT! Har saknat henne massa!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så mkt :D och grattis i efterskott! vad bra att ni hade roligt på festen, synd vi inte kunde komma bara!



är i rutvik nu en sväng, har inte fått igång datorn hemma ännu. jobbar till helgen men ni måste komma förbi till veckan tycker jag :)

2010-03-05 @ 17:47:31
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0