Söndag är en hälsa på dag.

Ja sån är söndagen. Vi funderade först på att hälsa på mamma och pappa idag men så fick vi fin besök av Anna, Benny och Lilla Hjalmar. Jättekul med besök, då går dom tråkiga söndagarna som på räls istället. Natalie är lite snuvig och hostig ännu men den kommer nog sitta i ett tag men annars mår hon prima. Svårt att fråga en ett åring om de gör ont, men jag tror de iaf. :D
Jag har min hesa röst ännu och snuvar lite som hon. Hoppas bara allt är borta tills på lördag så man får vara på topp på FESTEN! Nedräkning....!!!

Imorn eftermiddag kommer mamma och pappa på besök hos oss och käkar lite mat här också. Blir kul att se dom igen, var ett tag sen vi sågs.

Nu badar Natalie bort alla baciller med Pappa sin. Och jag tar mig lite tid vid datorn för en gångs skull. Annars idag har vi städat garderoben i hallen, oj vad grejer de samlas där. Natalie har gömt mammas nässpray någonstans och mamma har letat de. Men inget funnet. Fredde var hit och friserade sig också. Sen har jag köpt ett nytt nässpray. Allt för idag!


Kylan håller på att ta kål på oss. Oj vad jag börjar längta efter våren och sommar värmen. Helt sjukt vad denna vinter varit kall, hur kan de vara vanligt med -30 grader. De är de INTE! Önskar vädret kunde vara som förra helgen då jag satt på jobbet hela helgen eller var inne med mitt sjuka barn. Och hon som ÄLSKAR att vara ute fick inte se solen en ända gång.

Tisdag blir de stan med brudarna för att hitta ny outfit inför lördagen! Hihi, man måste ju unna sig.

Nu ska lillan upp och pappa ville ha hjälp. Så hoppas alla har haft en bra helg! SES.


Kommentarer
Postat av: Nina

ja sjukt kallt har det varit.. vill ha lite varmare tack :)



åh vad mys med shoppa-med-brudarna-dag! kan inte minnas när jag hade en sån sist?!

vi har packat på rätt bra så om vi får barnvakt kanske vi kan komma förbi en sväng iaf :D

2010-02-21 @ 18:36:01
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0