Lyckad shopping.

Yes hittade allt mitt på hm, som jag inte brukar shoppapå sååå mycket iaf. :)
Har inte hunnit fota, men de blev ett par svarta leggings med silverdragkedja längst ner, ett längre vitt linne med Marilyns ansikte på... röda detaljer och lite blingbling, samt en svart kort kavaj och ha över armarna nu när de är 30-....SUPER NÖJD!! ( ska fota dom så fort jag får tid. Idag blir de lite tajt om tid. :P)
Tyvärr fick jag inte goa Lucas igår, men de var nog skönt för Malin att också få gå utan barn på stan med oss. Vi åt också världens fräschaste salladsbuffe på stan. Dit lär jag gå MÅNGA gånger till. Rekomenderar ROJA stort till alla som söker mumsig sallad!!! Nu har Symfoni och Smaka fått stora konkurrenter. Jag tycker dom är klart bäst i stan på detta.

Kunde inte hålla mig, så köpte dessa till stumpan! Super cool brud blev hon. :D


Jag jobbar idag 8-18, skönt med vardag igen måste jag bara säga.

Bara 3 dagar kvar till lördag!!!!!! :) Ska bli så skoj att alla kommer.

Nu har jag fixat mig och ätit något ägg till frukost. Ska pussa lillan 100 ggr också innan jag åker, oj så man kan sakna dom små liven. Kommer nog döö av saknad när hon ska vara borta från fre-sön..
Nu måste jag kila så jag hinner med de där pussarna också. (Danne ska såklart också få massa.)

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi de leggingsen har jag beställt från h&m och hämtat ut här om dagen :)



gud vad snygga jeans!! var det också h&m?? Lovis VILL HA :D

2010-02-24 @ 18:46:31
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Är på pojkavd. på Lindex. Hihi

2010-02-25 @ 08:49:31
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0