I´m Back In Bussiness.

Jag ska försöka komma tillbaka till mitt bloggliv nu när jag är tillbaka på jobbet, lillan börjat dagis och allt rullar på i vardagslivet.

Dagisstarten var jobbig för oss alla, Natalie grät omvartannt varje gång hon var där och sen drog hon såklart på sig en förkylning med feber. Efter allt detta blev hennes fröken också sjuk... Så nu efter en månad nästan på dagis har hon börjat tirvas, hon har sovit där första gången igår och allt verkar gå JÄTTEBRA!

Denna bild är från november, jag ska snart ladda in mer nya bilder.


Jag har börjat jobba igen vilket är jätteskoj! Alla har välkomnat mig med stora armar och jag har kommit in i det mesta ganska fort. :D Nu jobbar jag dock mycket helg och ska få gå över till varannan helg snart. Så då kommer allt bara bli bättre och bättre.

De är ju supermycket som har hänt i livet sen jag bloggat sist, men vi tar väl allt pö om pö. De blir som en nystart här också. Idag är jag ledig men stumpan är på dagis iaf, hon måste få komma in i alla dessa rutiner så hon sover bra där också. Nästa vecka startar vi nog med endast 15h/vecka (tis-tors). Ska bli mysigt att ha henne hemma när jag är ledig också. Men de sociala självständiga livet börjar nu också, man kan gå på stan och äta en lunch med en kompis utan att behöva skjuta vagnen framför sig hela tiden, gå i trappor och inte trängas på stan i de små butikerna. De går ju också att gå på Gina Tricot, på övreplan, utan problem! Hihi.

Sen har ju vår lilla Lucas kommit till världen nu också. Så liten och söt han var!! Han har vuxit så de knakar och man hinner inte ens med här... När jag träffade Malin & Lucas i veckan så ligger han och pratar (på sitt språk) i vagnen.... Guuu vad man glömt så mycket sen Natalie var så där liten. Den 14 mars blir jag gudmor till den lilla krabaten och jag blev SÅ GLAD när Malin frågade!!! Känsliga jag ni vet, tårarna var nära att rinna över av lycka!

Nu ska jag ta en dusch, utan en tjej som står och bankar på glasdörrarna och också vill bada. SKÖNT!

Kram kram, hoppas ni inte tröttnat på att vänta på mina blogginlägg. För nu jävlar så kommer dom!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul med uppdatering!! Och ligger Lucas och pratar i vagnen?? Vill se han SNART :D men jobbar så mkt och har så mkt med flytten..



måste vara tufft när hon gråter på dagis, kan tänka mig det känns i hjärtat!



jag kan gärna hjälpa dig att fixa bloggen, tycker bara det är kul :D

2010-02-12 @ 21:28:49
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad kul med uppdatering! Vad stor hon har blivit Natalie, det är ju snart året sen jag träffade er så det är ju inte så konstigt iofs. Hoppas allt är bra med er! Kram!

2010-02-13 @ 22:22:26
URL: http://nobbans.blogg.se/
Postat av: malin

tjoho! kul med uppdatering, jag ska ta bilen av tobias nån da och ta mig ut till persön =)saknar er! puss

2010-02-14 @ 21:18:26
Postat av: Karin

Jaa som man väntat på en uppdatering :D Men man föörstår ju att det är mycket annat som kommer före :) Hoppas vi syns snart! Det är så roligt varje gång! Kramis

2010-02-15 @ 17:15:28
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0