Längtar till Lördag!

Ja på lördag smäller de till. Erica & Annika ska ha tjejkväll tillsammans. :D
SKOJ!! Go mat, Go dryck och Gott sällskap! Lite oklart vart vi ska vara men vi får se..

Jag har just för tillfället ryggvärk. Men imorn ska jag till sjukgymnasten Marcus. Hoppas han kan lösa de värsta problemet. Måste nog fixa en utredning på min rygg så dom tar reda på vad de är.


Nu ska jag busa med morgonpigga fröken (hon vaknar alltid kl 06.00) Strax blir de frulle med mannagrynsgröt och fruktpure och kanske en leverpastejmacka för fröken. Men först ska vi dra upp pappa ur sängen. :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nettan

Halloj!

Vad mysigt ni verkar ha det med lillflickan. Hoppas du blir bättre i ryggen snart. Kom och hälsa på mig snart. Hälsningar Jeanette

2009-09-09 @ 10:12:39
URL: http://nettanb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0